30 oct 2008

Primera experiència personal en blocs

Bé...

Tal i com diu el títol d'aquesta entrada, aquesta és la meva primera experiència dins el món blocaire. M'agradaria convertir aquest bloc en un lloc on poder compartir experiències, il·lusions, pensaments i d'altres questions.
Per començar aquest bloc, havia pensat en obrir-lo incloent un video d'un music que m'agrada molt, el japonés Ryuichi Sakamoto, que crec que es va fer servir com a final a la película "Babel"; però finalment, per culpa dels copyright, he hagut de deixar escapar aquesta idea.
Fins aviat!

Finalment, he pogut incloure el video gràcies a youtube. Espero que ho disfruteu tant com jo ho faig!



2 comentaris:

Sonia dijo...

Estimat amic, veig com els ceps creixen, intueixo el perquè donen fruits, i crec que com l'escuma del bon cava (poca escuma té el bon cava), anirà desapareixent i será l'hora en que les ampolles s’aniran col•locant poc a poc al seu lloc, sense fer quasi be cap soroll.

Si dius, vull brut et serveixen semi i dues copes !; si el vols dolç, el que et posaran es brut nature ! i eixís anar fent...
Sí,ja sé que tot es cava !, però jo de moment no en volia pas de cava.
El que ha succeït es que amb creia estar en mig d'un camp de vinyes i ha resultat ser una bodega.

Ah! quina llástima lo del video d'en Ryuichi Sakamoto, en Quico Alsedo diu d'ell "que el japonés, en definitiva, es un puente entre Chopin y John Cage".
Será per algo de ben segur !. Gracias Pipo, pera mí ha sigut com obrir una nova i magnífica porta.

Pipo dijo...

Moltes Gràcies Sònia pel teu comentari. Espero que aquest modestíssim bloc que vaig començar fa uns dies no sigui com l'escuma sino que més aviat sigui com un bon ví que millori amb el temps... Només el temps serà qui ens ho digui.
Finalment he pogut penjar el video amb el que volia començar aquest bloc, espero que us agradi
Una abraçada
Pipo